© 2019 by dreamhill

 

Local Gym

with a family-friendly atmosphere

 

SASNIEDZ REZULTĀTU

Moderns

inventārs

Grupu

nodarbības

Pārdomāts

grafiks

Trenera

atbalsts

Redzami

rezultāti

Godalgoti

treneri

 
CG Diana.jpg

ABL-Vidējas intensitātes  spēka treniņš, kura mērķis ir nostiprināt kāju, sēžas un vēdera preses muskuļu grupas. Nodarbība piemērota ikvienam sagatavotības līmenim. Treniņā tiek izmantotas hanteles, svaru stieņi, fitnesa gumijas, stepa platformas un vingrošanas bumbas

Diana

Julija.jpg

Grip: GRIP Grupu treniņš ar svara stieni muskuļu reljefam. Individuāli pielāgojams svars ļaus noslogot visas ķermeņa muskuļu grupas, un, pakāpeniski palielinot intensitāti, virzīties uz nosprausto mērķi. Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.

 

ROCK’N’CORE: Īpaši izveidota programma, kas koncentrēta uz vēdera preses un muguras muskulatūras nostiprināšanu. Spēka vingrinājumi tiek izpildīti gan ar ķermeņa svaru, gan ar apsmagojumu. Nodarbībā iekļauti kardio intervāli. Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.

 

Full Body Blast: Vidējas/augstas intensitātes APĻA treniņš, izmantojot gan savu svaru gan dažādu inventāru - svara stieņus, TRX piekares, virves, stepa solus u.c. Pēc noteikta skaita apļu izpildes seko fiziskais izaicinājums. Treniņš tauku dedzināšanai un muskuļa reljefa izveidei. Nodarbība piemērota gan iesācējiem, gan pieredzējušiem vingrotājiem.

Liene

CAPITAL_GYM_FB_size_2048px_www.leldefeld

TRX - piekāres funkcionālā treniņsistēma.  Treniņi ar TRX sistēmu pilnveido muskuļu spēku,līdzsvaru, koordināciju un izturību. Tiek attīstīti ikdienā reti nodarbinātie dziļie muskuļi, kuri veido un notur mūsu stāju. Pateicoties plašajām vingrošanas un slodzes iespējām, ko sniedz TRX sistēma, tā piemērota visdažādākā vecuma un fiziskās sagatavotības cilvēkiem.

Jūlija

rolands.jpg

Privātais treneris

Rolands